Burger klasyczny cz.2

Kolejna odsłona klasycznego burgera 🙂 Ja je po prostu uwielbiam nie tylko robić, ale staram się co raz bardziej je ulepszać 🙂 Na razie nie są to jakieś spektakularne zmiany, ale każdy burger ma inny smak i inny zestaw dodatków czy sosów, które wymyślam 🙂 Mam nadzieję, że uda mi się skomponować burgera z wołowiny lub jakiś vege burger 🙂 Taki, który ma niepowtarzalny smak 🙂

Dzisiejszy zestaw wzbogaciłam o pieczarki, a do mięsa dodałam koper włoski. Zrobiłam także 2 sosy: 1 – klasyczny jogurtowy z czosnkiem, 2 – ostry z papryki wędzonej i chilli.

Do tego kiełki brokuła i mamy coś innego 🙂 Tysiące wariacji mogę komponować modyfikując tylko kilka składników a smak za każdym razem jest wyjątkowy 🙂

Jeśli macie pomysły na niebanalne w smaku burgery dajcie znać w komentarzu 🙂 Udało mi się zrobić burgery z buraka i były przepyszne więc może czas na inne warzywo lub totalnie coś nowego z mięsem lub bez ? 🙂 Propozycje? 🙂

Moje poprzednie burgery:

Klasyczny burger

WegeBurger z buraka i Burger z bazylią

Domowy burger z guacamole

 

Dodaj komentarz