Classic Burger

Burgery są mało świąteczne i postanowiłam trochę odpuścić jeśli chodzi o świąteczne zdjęcia, ponieważ każdy teraz dodaje je masowo. U mnie wpisy dodają się w okresie zimowym w dość długich odstępach, jednak może uda mi się nadrobić kilkoma ciekawymi wpisami 🙂 Dzisiaj trwała u nas zaciekła dyskusja z cyklu ” co na obiad?”. Padały różne pomysły… i stanęło na klasycznym burgerze 🙂 Proste składniki, dip z grillowanej papryki, pieczona buła i mamy coś klastycznego 🙂 Idealnie pasowałby prawdziwy burger z wołowiny, no ale mam co mam 😛 mięso z łopatki 😉 Za kilka dni będziemy objadać się świątecznymi pysznościami w rodzinnym domu, a tymczasem można zjeść inaczej 🙂

Dodatkowo wrzucam kilka innym burgerów wyszukanych w internecie, które wyglądają bardzo smakowicie i zdjęcie jest dobrze wykonane 🙂

Mój burger stanowi zdjęcie profilowe, pozostałe zaczerpnięte są z różnych źródeł.

Dip z grillowanej papryki:

  • 3-4 grillowane papryki marynowane lub konserwowe
  • pietruszka natka
  • sos chilli, sos mango
  • szczypta soli, cukru

Wszystko blendujemy i gotowe 🙂

Moje dzisiejsze inspiracje:

 

8a36a02f9f4920de85e6e015f56cfab9

25-Delicious-And-Tasty-Food-Photography-003

 

pobrane

 

 

tumblr_inline_nd7p5aGg9A1qdmv5g

 

Thyme Menu Cover

2

 

3

 

4

 

© Vizz.biz-2014

 

6

Jeden komentarz Dodaj własny

Dodaj komentarz