Moje śniadaniowe guacamole

Ojjj tam ! Cały tydzień czekam, aby zjeść moje ukochane guacamole!! 🙂 Już zaopatrzyłam się w 2 kolejne i teraz nic tylko czekać,aż będą miękkie 🙂

Przyjemne sobotnie śniadanie, mimo bardzo smutnych informacji, które dotarły do mnie w nocy 😦

Myślami jestem z Francją i zastanawiam się często czemu tak wiele zła ludzie czynią 😦 Można tyle dobrego zrobić dla drugiej osoby, a jednak wiele osób tych złych w jednej sekundzie odbiera życie niewinnym ludziom, którzy nie zawinili tylko byli w złym czasie o złej porze 😦

Pasta guacamole:

SKŁADNIKI

  • 2 dojrzałe awokado
  • 2 łyżki soku z limonki
  • sól
  • 1 mały ząbek czosnku
OPCJONALNIE:
  • 1 – 2 łyżeczki pikantnego sosu tabasco
  • lub świeża chili / habanero, do smaku
  • świeża kolendra

PRZYGOTOWANIE

  • Awokado umyć, przekroić na pół, ususnąć pestkę, łyżką wydrążyć miąższ. Rozgnieść go widelcem na pastę. Dodać sok z limonki (opcjonalnie cytryna), sól i rozgnieciony w prasce czosnek, wymieszać.
  • Można też dodać pikantny sos tabasco lub posiekaną ostrą papryczkę bez pestek. Sprawdzą się też listki świeżej kolendry.

Dodaj komentarz