Aromatyczna sałatka z burakiem

Kolejny dzień to kolejny pomysł na kulinarne proste smaki 🙂 Niedzielna sałatka z burakiem znalazła w się w mojej kuchni nie przypadkiem 🙂 Kilka dni wcześniej zostałam nią poczęstowana w pracy i już po pierwszym kęsie wiedziałam, że burak skradł moje serce na dobre 🙂

Proste składniki a tak wyjątkowy smak 🙂

Składniki:

  • 3 buraki
  • rukola
  • ser feta
  • opcjonalnie: jajko w koszulce + prażona cebulka

Może zdziwić brak jakichkolwiek przypraw, ale po prostu wydały mi się zbędne. Tylko delikatnie pieprzem posypałam i tyle. Kompozycja tych 3 składników jest po prostu perfekcyjna. Słodycz buraka, słoność fety i orzechowo pikantna rukola – idealne połączenie.

To jest to co w kuchni kocham najbardziej – prostota i lekkość smaków.

2 (1 z 1) 1 (1 z 1)

Dodaj komentarz