Korma

Dzisiaj nie typowo, bo testowo 😉 Teraz dość popularne jest testowanie różnych produktów na blogach, więc i ja podjęłam próbę testową.

KORMA  – Tesco Korma Cooking Sauce 500G

Coś ciekawego, coś nowego warte spróbowania… Ale czy na pewno?

Skład:

Water, Tomato Purée, Single Cream (Milk) (5%), Lemon Juice From Concentrate, Sugar, Cornflour, Creamed Coconut (3.5%), Desiccated Coconut (3%), Whey Powder (Milk), Dried Onion (1%), Ginger Purée, Garlic Purée, Salt, Coriander, Ground Fennel, Acidity Regulator (Lactic Acid), Ground Coriander, Ground Cumin, Ground Ginger, Ground Turmeric, Ground Cardamom, Ground Cassia, Dried Fenugreek Leaf

Składniki powszechnie znane – producent reklamuje sos jako curry korma z kokosem i cebulką. Pomysł super niestety sos w mojej ocenie przeciętny powiedzmy 2.5/5 pkt w mojej skali. Mało wyrazisty, więc musiałam go jeszcze doprawić, aby poczuć ten indyjski klimat. Doskonale sprawdziły się tutaj klopsiki z dodatkiem Pataks Lime Pickle – bardzo ciekawe produkt o wyrazistym smaku – bardzo mi zasmakował i wpasował się tutaj perfekcyjnie 🙂 Dodatki : ryż , limonka, dymka i jogurt naturalny.

Klopsiki doprawiłam piklami z limonki, przyprawami: garam masala, kumin, sól, pieprz, harrisa, curry, sos worestershire, sezam ziarna

Sos ma potencjał tylko powinien zostać dopracowany bardziej 🙂  Spokojnie można go samemu odwzorować 🙂

Czy kupie ponownie? Myślę, że tak nawet jeśli będę musiała go bardziej doprawić 🙂

1 (1 z 1)2 (1 z 1)

Dodaj komentarz