Makaron ryżowy z kurczakiem

9.5/10 taka była dzisiejsza ocena Jaśka kiedy spróbował mojego dania 🙂 Nie przypuszczałam,że aż takie może być dobre 🙂 A jednak kilka prostych składników wystarczy,aby podniebienie zwariowało 🙂

Kurczaka zamarynowałam w mieszance z sosu sojowego (1 łyżka), sosu ostrygowego(1 łyżka), sosu z mango i sosu chilli(1 łyżka), 1 papryczce chilli oraz dodałam po 1 łyżce wody i oleju.

Co jeszcze będzie potrzebne?

  • kiełki fasoli mung
  • 1 marchewka, 1 papryka
  • 1 koper włoski, 1 cukinia
  • ziarna sezamu
  • cebulka dymka

Marchew, paprykę, cukinie i koper pokroiłam w paski i razem z fasolą poddusiłam na patelni. Dodałam 1 łyżkę sosu sojowego. Osobno usmażyłam kurczaka. Na koniec dodałam ryż, który chwilę wcześniej zamoczyłam we wrzątku (1 min).

Na koniec posypałam sezamem i cebulką dymką. Wszystko zajęło mi ok 25-30 min 🙂 Plus 5 min na opanowanie chińskich pałeczek 🙂

Chyba prościej być nie może? 🙂

1 (1 z 1)

 

Dodaj komentarz